Wie heeft er de mogelijkheid om soms zelfs wekelijks te spreken voor meer dan 300 personen?
Wie moet er in bepaalde situatie een vervelende boodschap overbrengen aan meer dan 300 personen?
Wie probeert op een aantrekkelijke manier sales artikelen aan te prijzen
of comfort class stoelen te verkopen via de interphone?
Het cabinepersoneel van KLM.
En wat doen ze dat goed, klantvriendelijk, correct, duidelijk, gastvrij, uitnodigend, belangstellend.
Zou het nog beter kunnen ?
Kan je nog meer uit je stem halen dan je nu al doet ?
Hoe authentiek klink je eigenlijk ?
En hoe verhoudt de norm van KLM zich met jouw eigen norm ?

De Stemshop stelt een diagnose en gaat daarna samen met jou aan de slag om je stem nog effectiever te kunnen gaan gebruiken.
Voor taallessen of skills weet je waar je moet zijn. Maar nu is er de mogelijkheid om je te verdiepen in stemgebruik.

 

NB : 'Stemshop voor KLM'ers' is een product van Stemshop en niet van KLM

 

Wilt u weten wat de Stemshop voor u kan betekenen? Neem vrijblijvend contact op

Meer informatie